Det var en sommar som aldrig tog slut och vi levde varje minut

Idag har jag vart i Park City i exakt fyra veckor och har aldrig saknat Tampa så mycket som nu. Saknar solen, havet, stranden en biltur bort, att aldrig behöva ha mer kläder än shorts och tshirt, downtown, mina vänner, poolen, palmer, staden, allt. Jag saknar att köra bil varje dag, att åka vart jag vill när jag vill, äta lunch med Simone innan jobbet, åka till köpcentrumet, Starbucks eller vart som helst. Jag saknar att inte behöva jobba exakt varenda liten timme som finns, att vara ledig helger, att åka och göra spännande saker, att komma ut ur huset på dagarna, att följa med ut och äta, titta på tv på kvällarna med barnen, gå på promenad med familjen eller riktig lagad middag varje kväll. Jag saknar att slippa frysa och ekorrar och ödlor exakt överallt istället för snö och is. Är så glad över allt jag hann vara med om i Tampa, och förutom alla fina människor jag fick lära känna är jag speciellt glad över, 
Att fira Halloween, går inte ens förklara hur sjukt coolt det var att vara ute i Ybor city den kvällen
Stranden i Clearwater, en riktig vykortsstrand
Weekend i Orlando på Universal Studios, också så värt och så kul 
Att se delfiner och manatees ute i det fria
Alltså detta ställe har en speciell plats i mitt hjärta och jag vill verkligen tillbaka dit när jag har chansen. 
 
Perspektiv | |
Upp