Våran låt har slutat spelats alla färgerna har bleknat

Jag handlade lite smått förra veckan. Kläder på rea och köp två betala för en, sånt där jag behöver när jag flyttat till vintern. Tröjorna på bilderna kommer från Pacsun och kostade 30 dollar tillsammans, väldigt värt. Älskar förövrigt Pacsun, den affären plus Forever21 och Cotton on är mina favoriter. 
Onsdag idag, två dagar avklarade och 4 kvar innan min lediga söndag. I måndags jobbade jag 10 timmar i sträck då mina värdföräldrar skulle ut på julfest på kvällen. Annars så har det vart lugnt. Jag har haft problem med min 3åring då hon är i trotsåldern och inte kan acceptera att allt inte kan vara på hennes villkor. Men nu känns det äntligen som att hon börjar smälta litegrann, vilket känns väldigt skönt såklart. Jag kan verkligen inte förstå att det är julafton om typ en vecka och nyårsafton om två veckor. När blev det ens december liksom?
Au Pair livet | |
Upp